1. Kommunikációs csatornáink közül melyiket veszi leginkább igénybe? *
Egyet választhat.
2. Mennyire volt elégedett telefonos ügyintézőink segítőkészségével, felkészültségével? *
Kérjük értékelje 1-5-ig terjedő skálán! (1-Egyáltalán nem elégedett / 5-Teljes mértékben elégedett)
3. Mennyire volt elégedett a személyes ügyintézés menetével? *
Kérjük értékelje 1-5-ig terjedő skálán! (1-Egyáltalán nem elégedett / 5-Teljes mértékben elégedett)
4. Mennyire volt elégedett az e-mail megkeresésére küldött válasz tartalmával, illetve a válaszadás idejével? *
Kérjük értékelje 1-5-ig terjedő skálán! (1-Egyáltalán nem elégedett / 5-Teljes mértékben elégedett)
5. Mennyire volt elégedett az online ügymenettel? *
Kérjük értékelje 1-5-ig terjedő skálán! (1-Egyáltalán nem elégedett / 5-Teljes mértékben elégedett)
6. A TOBI online rendszer használata során melyik – jelenleg nem aktív – szolgáltatás bevezetését támogatná leginkább? *
Egyet választhat.